על דור מידרג, מזיקיס המדביר היווני – פתחנו את העסק במטרה לעשות לכם חיים קלים (מתחייבים להגיע בזמן ואם לא, ההדברה בחינם), נוחים (תוכלו לשלם איך שתרצו), מהירים (תוכלו להזמין מראש באתר) ושקופים – המחירון שלנו שקוף וכך גם חומרי ההדברה שלנו (לא בגוון, אלא בחומרים שאנו משתמשים).
דור תמיד מספר שעוד שהיה סטודנדט ב-2014 לחשבונאות בירושלים בעברית (עד שהתאהב בלקוחות מתחום ההדברה) הזמין טכנאי מקררים, כשהטכנאי לא הגיע בזמן (אחרי שעה וחצי) דור ביטל והחליט לחזור לתחום שעסק בו קצת לפני הלימודים אך לתת שירות שאנשים לא ישכחו לכל החיים (לפחות כך אנחנו משתדלים).
המלצות עלינו
מעל 770 לקוחות מידרג כבר ממליצים –
גם גן החיות התנכ"י | הספארי בר"ג | החי כיף בראשל"צ ועוד המון מסעדות, אולמות אירועים, בתים פרטיים, בתי מלון כבר משתמשים בשירותים שלנו – מה איתכם?
דור מידרג, מזיקיס המדביר היווני – יש לי שמות רבים אבל הדבר החשוב ביותר הוא:
איחרנו להדברה? ההדברה חינם!
אז כמו שניחשתם, אני לא יווני. למעשה אני חצי תימני וחצי ארגנטינאי, אבל המדביר התימני (ואני מבקש סליחה מראש מהעדה שלי) היה פחות תופס.
לכן החלטתי להיקרא מזיקיס המדביר היווני.
בעבר מזיקיס היה ONE MAN SHOW – לאורך הדרך גדלנו, והיום אנו משרתים לקוחות רבים יותר והצטרפו אלינו גם אנשים יקרים מאוד.
היום אנו גאים בכל הלקוחות שלנו ורצוי שתדעו שאנו המדבירים של גן החיות התנכי בירושלים, הספארי ברמת גן, פארקים ברחבי הארץ (אקו פארק באשקלון ועוד ועוד).
(לכתבה על המלצה עלינו במגזין טיים-אאוט תל אביב)
קצת עלי – דור מידרג | מזיקיס
אני בן 36, למעלה מ 10 שנים בתחום, בוגר האוניברסיטה העברית לחשבונאות וללימודי מזרח אסיה (מה הקשר?) ומדביר.
כן על אף העובדה שלמדתי חשבונאות והמסלול לראיית חשבון היה ודאי החלטתי להישאר עם האהבה שלי לאנשים (ופחות למזיקים).
הכיף בעבודה שלי הוא במתן השירות, בפגישה עם האנשים, בליווי של מסעדנים ועסקים ובכלל בלעשות לאנשים טוב ולהוריד להם את הדאגה מהתיקנים, מהמכרסמים ובעיקר מפשפשי המיטה.
מה זאת אומרת הדברת פשפש המיטה בחום?
איחרנו להדברה? ההדברה חינם!
זאת לא טעות!
כן זאת לא טעות. בראש ובראשונה הדגש אצלנו הוא על מתן השירות (יעידו ההמלצות ממידרג) ואיחורים אצלנו לא מתקבלים על הדעת (ואם זה כבר קורה אז אנחנו לוקחים אחריות מלאה).
אני אישית יודע במה כרוכה ההמתנה המייגעת לבעל מקצוע שאמר לכם שיגיע בשעה 14:00 וכשאתם מתקשרים הוא אומר שהוא עוד 5 דקות אצלכם והשעה כבר 15:00..
אז כן, קרה שאיחרנו (פעמיים) פעם בגלל טעות בכתובת (עיר אחרת) ופעם בגלל טעות ברישום, לקחנו את האחריות, הסברנו את זה ללקוח (בכנות גמורה) וקרה מה שציפיתי שיקרה, הייתה הבנה הדדית, הבינו שאנחנו גם בני אדם.
הלקוחות שאיחרנו אליהם רצו לשלם לנו כרגיל (ואנחנו התעקשנו שלא, חוץ מפעם אחת שהם ממש התעקשו) בפעם הנוספת לא לקחנו תשלום (וקיבלנו אח"כ מבול של טלפונים מהשכנים ומהמשפחה המורחבת של אותה עבודה שאיחרנו אליה).
מזיקיס מסבירים – מי הוא מדביר מוסמך?
שימו לב – מ – 2016 כל מדביר חייב להחזיק רישיון משלו! למידע נוסף צפו בסרטון