הדברת חרקים

הדברת חרקים

קיימים עשרות חרקים שונים שאותם יש להדביר. מצרעות, דרך פשפשי מיטה שלא יתנו לכם מנוח בלילה, דרך יתושים שיהרסו לכם את הכיף בגינה ועוד ועוד – קראו על החרקים הנפוצים, כיצד מדבירים והאם ניתן לטפל בהם לבד?

הדברה אקולוגית
| |

הדברה אקולוגית

שיטות הדברה אקולוגית –
הדברה ביולוגית: ניצול טורפים או טפילים טבעיים להדברת אוכלוסיות מזיקים.
בקרות סביבתיות: שינוי הסביבה כדי לצמצם את מרחבי הרבייה והמחייה של מזיקים.
בקרות פיזיות ומכניות: שימוש בשיטות פיזיות כמו מלכודות או מחסומים כדי למנוע גישה של מזיקים.
בקרות כימיות: שימוש בחומרי הדברה המופקים ממקורות טבעיים כמוצא אחרון.

שירותי הדברה ירוקה

שירותי הדברה ירוקה

הרבה פעמים שואלים אותנו מה אנחנו עושים? אז התשובה החד משמעית היא מספקים שירותי הדברה ירוקה, אבל האמת היא שלעיתים אנו מרגישים שאני לא רק מספקים שירותי הדברה אלא הרבה יותר. 

הדברה ידידותית לבעלי חיים

הדברה ידידותית לבעלי חיים

אז אפשר להדביר כשיש בעלי חיים או אי אפשר? לכמה זמן הם צריכים לצאת? עד כמה זה מסוכן להם?
ספויילר – אל תוותרו על הדברה בגלל בעלי החיים – פשוט הוציאו אותם ליותר זמן.

הדברה לפני כניסה לדירה

הדברה לפני כניסה לדירה

הדברה לפני כניסה לדירה – כדאי? לא כדאי?
האם שווה למנוע מראש? האם אפשר בכלל למנוע? (ספויילר – כן, תלוי במזיקים שאותם רוצים למנוע). המשיכו לגלול וגלו האם כדאי או לא כדאי לכם להדביר בטרם אתם נכנסים לדירה.

ריסוס ירוק

ריסוס ירוק

ריסוס ירוק או בעצם הדברה ירוקה הינה הדברה שאינה מכילה זרחן אורגני – תפקידה אכן להרוג את המזיקים אך לשמור על המדביר ועל בני הבית (ובעיקר על בעלי החיים והתינוקות) בריאים, שלמים ועם כמה שפחות חומרי הדברה מזיקים עבורם. 

חומרי ההדברה שלנו
| |

חומרי ההדברה שלנו

אם יש משהו שאנחנו רוצים יותר מכל שתדעו עלינו הוא כמה אנחנו שקופים. הדבר הזה נועד בעיקר כדי ליצור WIN-WIN בינינו. מאחר ואנו מאמינים (ורוצים) להיות המדבירים שלכם לחיים – שקיפות (מעבר לאמינות, דייקנות ועוד) בטח בנושא חומרי הדברה שלנו, שאנו משתמשים, שהוא הראשון במעלה.

הדברת מזיקים
|

הדברת מזיקים

הדברה היא היבט קריטי בשמירה על סביבה בריאה ובטוחה בבתים, דירות, בתי מלון, מסעדות, חנויות ובעסקים בכלל והן במסגרות חקלאיות. טיפול יעיל במזיקים לא רק מבטיח נוחות והיגיינה (מי אוהב לצאת למסעדה ולראות ג'וק מטייל על הבר?) אלא גם ממלא תפקיד חיוני במניעת מחלות והגנה על רכוש (דמיינו מלון עם פשפשי מיטה ותבינו כמה קריטי יישום הדברה יעילה במקומות אלו).